20 januari 2013

Still going stupid

Jaha, det passar att dyka upp nu?

Jamen va fan, livet har gått upp och ner. Humöret har gått upp och ner. Bara detta att vara en dum mamma har varit konstant. Jag har inte riktigt orkat med er, det har varit jul, en lägenhet skulle omstruktureras. Jag har haft på mig pyjamasbyxor nästan hela tiden, inte vill ni se mig så heller.

Under min frånvaro har jag bara hängt på en enda plats på internettet. Ett rum där alla är vänner utan att nödvändigtvis någonsin ha träffats. Där det ventileras och stöttas. Ingen fråga är för konstig, för liten, för stor, för pinsam. Det finns ingen som är dömer dig. Det är ett andningshål. Och där har jag varit, i pyjamasbyxor och flottigt hår, och min önskan inför detta år är att jag ska hitta tillbaka till er lite också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar